CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 7, 2009

KEKEJAMAN ISRAEL DI GAZA....


Sebenarnya hr ni aku di jemput utk pergi dinner.. majlis kutipan derma..(SAVE PALESTIN).. Tp aku tak pergi pn. Sebenarnyer bkn aku tak nak pergi majlis tu.. niat di hati mmg nk sgt pergi..apatah lagi majlis tu adalah majlis amal.. cuma apa yg buatkn aku rase berat hati nk pergi majlis 2 psl... aku takut tak leh nk tahan airmata... lau korang tengok majalah 3 mln ni... camner pengacara si Nurul tu nangis... cam 2 gak la aku akn nangis...automatik airmata aku ni tak leh nak tahan... so aku rase lbh baik la aku tak pergi... Korang tgk la gambar2 ni... ape yg korang rase... kita kt Malaysia ni di kira hidup aman damai la.. tp mereka yg kt sana...emmm renung2 kn lah...
* kekejaman israel di Palestin sbg tanda peringatan ALLAH kpd hambanyer kerana umat islam hr ini lalai kpd Allah.. Kejadian tersebut bukanlah utk kite menghentam Israel &Amerika semata-mat.. tetapi di dahulukan dgn mencari kesilapan diri kita kerana itu adalah peringatan ALLah kpd umat islam di seluruh dunia..
- petikan dr mukmin.blogspot.com...

6 comments:

KakiAyam said...

aku pun sama Jenna..aku sedih sangat dgn apa yang berlaku..cuma aku mampu hulurkan sedikit sumbangan ikhlas kpd tabung gaza,doakan keselamatan mereka..dan boikot barang rejim zionis agar tiada lagi sen dan ringgit aku digunakan untuk beli senjata bagi membunuh nyawa yang tak berdosa di sana....

Jenna said...

lg bagus lau ko dpt ke sana kn...

KakiAyam said...

Insyallah kalau diberi ruang masa dan kesempatan..aku nak pegi. nak selami hati dan perasaan mereka.. kemudian tuliskan semuanya di blog aku.

Atan said...

apa lah daya kita di sini .. hanya mampu berdoa moga allah melindungi mereka di sana

Anonymous said...

apa yg kita mampu..berdoa semoga Allah lindungi saudara kita di sana dr kekejaman israel..

Jenna said...

atan & yatt - moga2 semua ni akn berakhir dgn segera..amin