CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 4, 2009

AZAM TAHUN 2009

2009...



Cepatnya masa berlalu. Dah masuk tahun baru. So apa azam korang tahun ni.. Nak tahu tak azam tahun baru aku apa.. Azam tahun baru aku adalah nak kurus.. Pasal apa aku buat azam ni.. pasal member aku si yatt tu dah cakap aku nampak gemuk.. chek takuttt!!!!! chek tak nak dengar ayat gemuk tu... Fobia di buatnya bila dengar perkataan GEMUK.. aku harap tahun ni berjaya la kurus kan badan. hehehe!!!!! Nak kurus cam nasya aziz.. hehehe!!!!. So lau korang ada petua cara-cara nak kuruskan badan

6 comments:

KakiAyam said...

Petua kuruskan badan ala orang Somalia....

1.Guling laju2 45 X
2.Lompat katak 12X
3.Tolak kepala keretapi 20 Meter (pergi dan balik )
4.Dekatkan diri dengan bara sate 25 minit
5. Makan gel Axion Penghapus Minyak dua sudu teh sehari.
Amalkan selama 17 hari untuk nampak hasil luarbiasanya. Selamat Mencuba !

Jenna said...

itu bukan kuros bang.. tu aneroxia namanya... hihihi...

KakiAyam said...

Tapi.. Brad Pitt dah cuba dah petua nie. Dia kata ok.. cuma tak mati je la lagi. Tenat sikit sikit tu adala...wa.. kaakaaa

Jenna said...

owh...tu brad pitt.. nie angelina yg sengsara..

KakiAyam said...

Errr..tapi baru baru nie kat Yahoo..ada gambar dan cerita Angelina Jolie pakai baju terbalik.. yang tu you ke yang sebenarnya ? Amboi... confusenya aku ???
Ikut suka engkau la Jenna.. nak jadi apa. Jgn kau jadi Oprah Winfrey dah la..

Jenna said...

ko nak cofused mendenye.. mmg betul la tu aku.. tp bukan oprah la... sbb oprah gelap, aku cerah ... hihihi..k.la..