CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 25, 2009

Yeeeee baa!!!! syoknyaaa cuti....


..Yeeeee baaa!!!! ni la saat2 yg aku setiap tahun... apa lg.. cuti panjang la... nk tau tak berapa hr aku cuti... seminggu tuu.. lama kn aku cuti.. al-maklumlah, keje ngan company cina.. cuti panjang la gue... korang mesti jealous ngan aku kn..hehehehe!!!!... Bila dh cuti ni.. boleh la aku nk berehat sikit.. lau tak asyik bekerja jer.. nk rehat puas2....selamat bercuti.....yeeeee baa!!!

5 comments:

Anonymous said...

wahhhhh..lama cuti ko!!!!
rehat jgn xrehat tau..

Jenna said...

hehehe!!!!! syoknya tido ko tau x... ni bkn rehat dh.. dh terlebih rehat ni.. terlebih sudah

KakiAyam said...

Apa kesudahan mamat ( ke gambar minah ) yg lompat tu ?

Kau jgn nayakan org Jenna...dosa. Kesian budak tu kau suruh lompat tinggi.. aku tengok baju dia pun nak tanggal.. dahsyat betul...

Jenna said...

hehehe... dh keje dia mmg lompat

KakiAyam said...

Yea la tu Jenna.